STAP 1:

Er is gratis telefonisch contact via :

06-1105 6463.

Uiteraard kan er ook via Whatsapp contact gezocht worden.

 

Voor de eerste intake is het belangrijk dat de volgende documenten aanwezig zijn:

  • Eerdere indicatie, indien aanwezig
  • diagnosestelling door arts / medische achtergrond
  • persoonlijk plan van aanpak
  • gegevens zorgverzekering
  • uw BSN
  • NAW gegevens huisarts

STAP 2:

Ik kom bij u aan huis voor een kennismakingsgesprek en een inventarisatie van uw situatie.

Er wordt met u overlegd welke zorg u mogelijk kunt aanvragen en bij welke instantie u hiervoor dient te zijn. U beslist te allen tijden zelf welke zorg u wilt aanvragen.

Tevens bekijken we of u de zorg in natura wilt afnemen of via een PGB.

Mogelijk heeft u tijd nodig om te besluiten welke zorg bij u past. Uiteraard hoeft er bij dit eerste gesprek nog niets besloten te worden. Het gesprek kan altijd opgevolgd worden door een tweede gesprek aan huis of een telefonisch contact.

STAP 3:

Binnen enkele dagen (maximaal 5 werkdagen) ontvangt u van mij de benodigde ingevulde documenten per mail of post (wat uw voorkeur heeft).

Indien u akkoord bent, dient u de aanvragen te ondertekenen en door te sturen naar de desbetreffende instantie.

 

STAP 4:

U ontvangt reactie op uw aanvraag. Deze kunt u naar mij toesturen per mail of WhatsApp. De aanvraag kan worden goedgekeurd / worden afgekeurd of er zijn mogelijk nog vragen n.a.v. de aanvraag.

In sommige gevallen is een huisbezoek gewenst door de indicerende instantie. In alle gevallen is er overleg met u over de ontvangen reactie op de aanvraag.

Samen met u kijk ik of er nog vervolgstappen nodig zijn.

.

 

 

STAP 5:

De zorg is inmiddels geregeld en het aanvraagtraject kan worden afgesloten.

Uiteraard blijf ik beschikbaar voor alle adviesvragen welke u nog heeft. Dit kan gaan over een nieuwe zorgaanvraag, maar ook over het beheren van uw PGB.

Tevens is het mogelijk om uw PGB administratie in zijn geheel aan mij uit te besteden.